AEC Associació
aec

lA associaciÓ per la expressió i la comunicació
És una associació sense ànim de lucre, que reuneix a professionals de diversos àmbits, per a:
- Promoure i ser una referència en la investigació i desenvolupament en els camps de l’Expressió i la comunicació, a partir del model de grups de treball de que consta la AEC.
- Servir de plataforma per a la connexió de diversos professionals i  entitats públiques i privades amb inquietuds socials similars
- Formar professionals i donar servei d’assessorament a diversos col·lectius.

per contactar amb les formacions de l'AEC:

www.aecassociacio.org

- MÀSTER EN ARTTERÀPIA
AEC: mbassols@aecassociacio.org
UVic: sfc@uvic.cat
www.uvic.cat/aulaL3

- PRÀCTICA PSICOMOTRIU

Tariqa Psicomotriu Tel. 93 352 02 19

Curs:

CURS ESTIU 2015

Dates:

actes formatius psicomotricitat curs 2014 - 2015

GUARDEU-SE EL DIA!!!!

Jornada PSICOMOTRICITAT                             BARCELONA

dissabte, 3 d’octubre  2015                                                                9 a 15h.: 6 hores de treball.

DE QUÉ PARLEM QUAN PARLEM DE  PSICOMOTRICITAT PREVENTIVA, EDUCACIÓ, GRUPS D’AJUDA I TERÀPIA PSICOMOTRIU?FRONTERES ENTRE LES DIVERSES VESSANTS

LLOC: escola Fructuós Gelabert: carrer Sardenya 368 cantonada amb Indústria. 08025Barcelona.

Preu inscripció: 20€.  MÉS INFORMACIÓ I MATRICULACIÓ PRÒXIMAMENT!!!