RECONEIXEMENT DE CURSOS AEC

Inscripció (encara no disponible)

Reconeixement dels Cursos AEC com Postgrau UB PRÀCTICA PSICOMOTRIU EDUCATIVA I PREVENTIVA

Volgutxs psicomotricistxs de les formacions AEC abans de ser postgrau de la Universitat de Barcelona:

A petició vostra, ens és grat comunicar-vos que hem fet les gestions administratives a la UB i han estat acceptades les condicions de la AEC, donat que les temàtiques i competències son similars.

Si que es cert que el temps dedicat, es a dir, crèdits  realitzats tenen un decalatge important de 300 a 750h!!!! I per tant ha d’haver una ampliació del vostre treball final, que estem pensant un protocol perquè sigui molt concret i relacionat amb la vostra pràctica professional.

La manera de gestionar-ho seria  omplint un formulari de  sol·licitud i un formulari de validació de crèdits previs a una matriculació per un mòdul de 3 crèdits (75h) = 253,84€

POSTGRAU UB 2021-2023

ESPECIALITZACIÓ EN PRÀCTICA PSICOMOTRIU PREVENTIVA-EDUCATIVA

XXVI PROMOCIÓ AEC – EDICIÓ V

CURS ACADÈMIC : 2022/2023 que seria el segon any del postgrau que ara està en primer any. La data de matriculació seria al mes de setembre del 2022

4PV34 PRÁCTICA PSICOMOTRIZ EDUCATIVA Y PREVENTIVA UB

Matrícula  425469 – ACCIÓ TUTORIAL I PROJECTE FINAL 253,84 €

Si esteu interessadxs cal que us poseu en contacte amb nosaltrxs via email: aec.psicomot@gmail.com abans del mes d’abril del 2022 per tenir temps de proporcionar-vos  i gestionar les sol·licituds.

Us preguem que feu extensible la noticia a companyxs que potser han canviat e-mail i no tenim dades actualitzades.

Iolanda vives per l’equip formatiu AEC – UB