INICIACIÓ A LA PRÀCTICA PSICOMOTRIU AUCOUTURIER

(Recomanable pels cursos formatius)

CANVI DE DATES!

2 i 3 d’abril del 2022

Inscripció

INICIACIÓ A LA PRÀCTICA PSICOMOTRIU

Introductori pel Postgrau d’Especialització a la Pràctica Psicomotriu Educativa- Preventiva

• Iniciar-se en un recorregut a partir del treball corporal i la mobilització de vivències.
  • Reflexionar sobre conceptes fonamentals en educació i en psicomotricitat.
  • A partir de diferents llenguatges expressius per millorar la pròpia expressivitat, comunicació i enriquir la intervenció dels professionals.

Objectius
Un marc de referència que permeti a cada persona innovar, recrear i utilitzar el seu propi estil adaptant-ho a la seva realitat en una recíproca transformació.

Una recerca permanent per relacionar la vivència, la teoria i la pràctica pedagògica quotidiana en el quadre de la educació i de la prevenció, ja sigui educativa, sanitària, social, clínica per poder acompanyar als infants en una maduració més harmoniosa per la via corporal.

Una oportunitat per preparar, treballar i cuidar des del propi cos i les nostres actituds com a mitjà per poder ser acurats amb els altres i ajudar al desenvolupament dels infants.

Continguts
Introducció teòrica per comprendre el sentit de la intervenció psicomotriu en la etapa 0 – 8 anys.

Teòrico-pràctica

Treball corporal

Treball individual, petit grup i gran grup

Treball autònom

Curs de curta durada reconegut per la Universitat de Barcelona.

Pla d’avaluació
S’avaluarà en base a l’assistència, la implicació en el treball del taller, la participació activa durant el curs i l’aprofitament de l’experiència i l’elaboració dels continguts.

Calendaris i horaris

2 i 3 d’abril del 2022

Dissabte de 09’00 a 14’00h i de 15’00h a 20’30h

Diumenge de 09’00 a 14’30h

Format de les sessions:

• El format semipresencial de les sessions s’adaptarà segons la situació sociosanitària de cada moment.

Lloc de realització: Tariqa Psicomotriu, C/ Malgrat 116. BCN

Durada i preu