INICIACIÓ A LA PRÀCTICA PSICOMOTRIU AUCOUTURIER

(Recomanable pels cursos formatius)

2, 3, 4 i 5 de setembre del 2019

22 i 23 de febrer del 2020

Inscripció

Mòdul I

Iniciació a la Pràctica Psicomotriu 20h

Introductori pel curs anual de Pràctica Psicomotriu Educativa

• Iniciar-se en un recorregut a partir del treball corporal i la mobilització de vivències.
  • Reflexionar sobre conceptes fonamentals en educació i en psicomotricitat.
  • A partir de diferents llenguatges expressius per millorar la pròpia expressivitat, comunicació i enriquir la intervenció dels professionals.

Objectius
Un marc de referència que permeti a cada persona innovar, recrear i utilitzar el seu propi estil adaptant-ho a la seva realitat en una recíproca transformació.

Una recerca permanent per relacionar la vivència, la teoria i la pràctica pedagògica quotidiana en el quadre de la educació i de la prevenció, ja sigui educativa, sanitària, social, clínica per poder acompanyar als infants en una maduració més harmoniosa per la via corporal.

Una oportunitat per preparar, treballar i cuidar des del propi cos i les nostres actituds com a mitjà per poder ser acurats amb els altres i ajudar al desenvolupament dels infants.

Continguts
Introducció teòrica per comprendre el sentit de la intervenció psicomotriu en la etapa 0 – 8 anys.

Teòrico-pràctica

Treball corporal

Treball individual, petit grup i gran grup

Treball autònom

Curs de 20 hores reconegut pel Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, inclòs dins les activitats de formació permanent del professorat.

Pla d’avaluació
S’avaluarà en base a l’assistència, la implicació en el treball del taller, la participació activa durant el curs i l’aprofitament de l’experiència i l’elaboració dels continguts.

Calendaris i horaris

2, 3, 4 i 5 de setembre del 2019

De dilluns a dijous de 17’00h a 21’00h

Lloc de realització: Tariqa Psicomotriu, C/ Malgrat 116. BCN

22 i 23 de febrer del 2020.

Dissabte de 09’00 a 14’30h i de 15’00h a 20’00h

Diumenge de 09’00 a 14’30h

Lloc de realització: Tariqa Psicomotriu, C/ Malgrat 116. BCN

Durada i preu
20 hores / 120€

Informació i matriculació

Per formalitzar la teva matrícula has d’enviar a l’email aec.psicomot@gmail.com:

• Butlleta d’inscripció omplerta.
  • Comprovant de pagament (Ingrés de l’import de 120€ al compte de La Caixa Núm.: ES47 2100 1007 1502 0008 4284)