GRUPS DE SUPERVISIÓ

Inscripció oberta a cursos 2021-2022

curs-grups-supervisio

Inscripció

Grups de supervisió de la intervenció individual en PPA

Requisits:

• Tots els participants han d’intervenir en casos individuals des de l’enfoc terapèutic de la PPA.
  • Compromís d’assistència i participació a totes les trobades.

Objectius:  ajudar al terapèuta a

• Comprendre el que el pacient posa en joc dins la sala.
  • Contenir i donar sentit al que ell/a mateix/a sent i viu en les interaccions amb el pacient.

Organització:

• Cada participant presentarà un cas en cada trobada.
  • Les trobades tindran una durada de tantes hores com participants formin definitivament el grup, en sessions de 3 a 5 hores: per exemple, amb 3 o 4 participants, 1 sessió de 3 o 4h, amb 6, 2 sessions de 3h a cada trobada.
  • Es privilegia el registre de la sessió amb vídeo, però es pot fer un relat escrit de la seqüència en la que es troba la dificultat per fer evolucionar el cas, si la sessió no s’ha pogut filmar.

Format de les sessions:

• El format semipresencial de les sessions s’adaptarà segons la situació sociosanitària de cada moment.

GRUP DE SUPERVISIÓ

(3 sessions, màxim 5 alumnes)

Formador
José A. Rodríguez Ribas

20 de febrer del 2022

22 de març del 2022

8 de maig del 2022

Horari
Diumenges de 9:30h a 14:30h amb possibles variacions per necessitats dels i les participants.

Seu de l’AEC: Tariqa Psicomotriu

Informació i inscripcions José Angel Rodríguez
aec.psicomot@gmail.com
Telèfon: 658 43 91 5293 3520219

200€ (possibilitat de terminis)

El preu inclou la participació en les jornades organitzades per l’AEC en el període de la inscripció i altres trobades.

Número de Compte
La Caixa ES47 2100 1007 15 0200084284 (amb el vostre nom i curs)

SUPERVISIÓ INDIVIDUAL

L’equip de formadors de l’AEC ofereix la possibilitat de supervisions individuals a persones que han fet la formació tant en educativa com en terapèutica.

40€. Especial pels alumnes.

Contacte, horari, lloc
Directe amb el formador/a. Josep Rota, Anna Luna, Iolanda Vives.